بنر ترحیم و تسلیت psd
تعداد بازدید: ۱,۸۲۱

بنر ترحیم و تسلیت psd

طرح بنر ترحیم و تسلیت psd یا بنر لایه باز تسلیت با رنگ بندی مشکی و لجنی تیره بصورت لایه باز در ابعاد ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر و رزولیشن ۷۲ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است. در طرح بنر ترحیم و تسلیت psd از وکتور ، تذهیب ، حاشیه اسلیمی ، شمع و نور ، پترن اسلامی ، گرادیانت و کلمات سه بعدی استفاده شده که حس و حال معنوی به طرح داده و به زیبایی طرح بنر افزوده است . چیدمان و قالب طرح به گونه ای قرار گرفته است که قابل استفاده در سایر سایزهای مختلف ، با طرح های مشابه را دارا می باشد.

در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده که قابلیت بزرگ کردن در سایر ابعاد چاپی را دارد. طرح بنر ترحیم و تسلیت قابل چاپ به صورت بنر ، فلکس ، استیکر و مش در دستگاههای لارج فرمت را دارد.

ویژگی دانلود فایل طرح بنر ترحیم و تسلیت psd:

طرح بنر ترحیم بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل ، تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب ، حاشیه و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.

فایل لایه باز طرح بنر تسلیت به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توان در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر مناسبت ها شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح بنر ترحیم و تسلیت از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!