بنر شعار مهار تورم و رشد تولید
تعداد بازدید: ۵۸۲

بنر شعار مهار تورم و رشد تولید

بنر شعار مهار تورم و رشد تولید یا بنر شعار رهبری سال جدید با رنگ بندی زرد بصورت لایه باز در ابعاد ۳۰ در ۲۰ سانتی متر و رزولیشن ۳۰۰ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است. در طرح بنر لایه باز مناسبتی از وکتور ، گل و مرغ ، نورهای زیبا ، گلبرگ و برگ ، تذهیب ، تایپوگرافی و تصاویر اسلیمی استفاده شده است که حس و حال زیبایی در طرح داده شده است. طرح چیدمان و قالب به گونه ای قرار گرفته شده است که قابل استفاده در سایزهای مختلف است.

در طراحی فایل لایه باز از ابزار shape و smart object استفاده شده است که قابلیت بزرگ کردن در ابعاد بنر لارج فرمت و سایر ابعاد چاپی را دارد. طرح پوستر قابل چاپ به صورت بنر ، فلکس ، استیکر و مش می باشد.

ویژگی دانلود بنر شعار سال :

طرح بنر لایه باز مناسبتی بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این پرونده ، کلیه معیارهای چاپ از رنگ مناسب ، حاشیه و فضای کافی برای متن متن محافظت شده است.

فایل لایه باز طرح پوستر لایه باز بصورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، قالب رنگی و پس زمینه دلخواه را اعمال کنید. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می تواند این طرح را باز کند برای سایر موارد مناسب شخصی سازی و استفاده. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.
برای ویرایش پرونده لایه باز بنر شعار مهار تورم و رشد تولید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های استفاده از آن استفاده می شود.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ  )

شعار مهار تورم ، رشد تولید ، شعار سال مقام معظم رهبری ، شعار سال مهار تورم و رشد تولید ، بنر لایه باز طرح شعار سال ، بنر شعار سال مقام معظم رهبری ، طرح پوستر شعار سال رهبر جمهوری اسلامی ایران ، پوستر شعار سال مهار تورم ، رشد تولید ، طرح پوستر لایه باز شعار سال ۱۴۰۲

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!