بنر پشت سن ماه محرم
تعداد بازدید: ۳۸۴

بنر پشت سن ماه محرم

طرح بنر پشت سن ماه محرم یا بنر سن مجلس ابا عبداله الحسین با رنگ بندی سبز و مشکی بصورت لایه باز در ابعاد ۵۰ در ۳۰ سانتی متر و رزولیشن ۳۰۰ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است. در طرح بنر لایه باز مناسبتی از وکتور ، گل و مرغ ، نورهای زیبا ، گلبرگ و برگ ، تذهیب ، تایپوگرافی و تصاویر اسلیمی استفاده شده است که حس و حال زیبایی در طرح داده شده است. طرح چیدمان و قالب به گونه ای قرار گرفته شده است که قابل استفاده در سایزهای مختلف است.

در طراحی فایل لایه باز از ابزار shape و smart object استفاده شده است که قابلیت بزرگ کردن در ابعاد بنر لارج فرمت و سایر ابعاد چاپی را دارد. طرح پوستر قابل چاپ به صورت بنر ، فلکس ، استیکر و مش می باشد.

ویژگی دانلود طرح بنر پشت سن ماه محرم :

طرح بنر لایه باز مناسبتی بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این پرونده ، کلیه معیارهای چاپ از رنگ مناسب ، حاشیه و فضای کافی برای متن متن محافظت شده است.

فایل لایه باز طرح پوستر لایه باز بصورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، قالب رنگی و پس زمینه دلخواه را اعمال کنید. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می تواند این طرح را باز کند برای سایر موارد مناسب شخصی سازی و استفاده. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده از.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.
برای ویرایش پرونده لایه باز طرح بنر پشت سن ماه محرم از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های استفاده از آن استفاده می شود.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ  )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!