تایپوگرافی اربعین حسینی
تعداد بازدید: ۶۷۵

تایپوگرافی اربعین حسینی

طرح تایپوگرافی اربعین حسینی یا کالیگرافی با رنگ بندی طلایی  و سایز طرح ۹۰ در ۷۰ سانتی متر رزولیشن ۷۲ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است.

تعریف جامع تایپوگرافی: الف) تایپوگرافی، هنر چیدمان تایپ، برای رسیدن به یک زبان تصویری است ب) تایپوگرافی، هنر پردازش متن، برای رسانه‌های چاپی است ج) تایپوگرافی عبارت است از انتخاب و طرح‌ریزی تایپ برای چاپ د) تایپوگرافی «زبان بصری» است؛ هنر نوشتن کلمه یا جملات بسیار کوتاه با شکل وُ سبکی ویژه که «بار» تصویری و «نمایشی» بالایی دارد و «هویت» چیزی را می رساند.

اما به صورت جامع تر می‌توان گفت تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می‌کوشد با تغییر عناصر متن، مثل اندازه، فاصله حروف، شکل حروف، فاصله خطوط، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد. تایپوگرافی در طیف گسترده‌ای از امور هنری، مثل ساخت تیتراژ فیلم، طراحی گرافیک، طراحی کتاب‌های کمیک، طراحی مالتی مدیا و… کاربرد دارد. تایپوگرافی با خطاطی و دست‌نویس تفاوت دارد، هر چند طراح تایپ می‌تواند از خط و دست‌نویس نیز برای تایپوگرافی بهره ببرد. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.

ویژگی دانلود طرح تایپوگرافی اربعین حسینی :

طرح کالیگرافی لایه باز بصورت لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده است.

برای ویرایش فایل لایه باز طرح تایپوگرافی اربعین حسینی از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!