کارت سرویس تعویض روغنی
تعداد بازدید: ۱,۲۱۳

کارت سرویس تعویض روغنی

طرح کارت سرویس تعویض روغنی یا کارت ویزیت تعویض روغن با رنگ بندی طلایی و قهوه ای به صورت لایه باز و با استفاده از ابزار shape و smart object طراحی گردیده است. طرح کارت ویزیت در اندازه ۹ در ۶ بصورت پشت رو ( دو رو ) که قابل چاپ بصورت کارت ویزیت لمینت برجسته ، کارت ویزیت لمینت براق ، کارت ویزیت لمینت مات ، کارت ویزیت لمینت مخملی ، کارت ویزیت سلفون براق ، کارت ویزیت سلفون مات ، انواع کارت ویزیت طلاکوب و کارت ویزیت پی وی سی می باشد.

طرح لایه باز کارت ویزیت هم اکنون آماده سفارش چاپ می باشد. پس از ثبت سفارش و درج اطلاعات ، طرح لایه باز کارت ویزیت توسط تیم طرح سرا طراحی شده و پیش نمایش طرح در پنل کاربری قرار می گیرد بعد از تایید طرح (توسط کاربر) ، سفارش به مرحله چاپ و بسته بندی رفته و سپس به آدرس پستی کاربر ارسال می گردد. ( آموزش نحوه سفارش )

ویژگی دانلود طرح کارت سرویس تعویض روغنی :

طرح لایه باز کارت ویزیت بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل ، تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب ، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.

فایل لایه باز طرح لایه باز کارت ویزیت به صورتی طراحی شده است که به راحتی میتوانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.

جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.

برای ویرایش طرح کارت سرویس تعویض روغنی از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.

( آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!