بنر لایه باز ترحیم
تعداد بازدید: ۸۷۱

بنر لایه باز ترحیم

طرح بنر لایه باز ترحیم یا بنر تسلیت و ترحیم لایه باز با رنگ بندی مشکی و طلایی بصورت لایه باز در ابعاد ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر و رزولیشن ۷۲ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است. در طرح بنر لایه باز از وکتور ، تذهیب ، حاشیه اسلیمی ، شمع و نور ، پترن اسلامی ، گرادیانت و کلمات سه بعدی استفاده شده که حس و حال معنوی به طرح داده و به زیبایی طرح بنر افزوده است . چیدمان و قالب طرح به گونه ای قرار گرفته است که قابل استفاده در سایر سایزهای مختلف ، با طرح های مشابه را دارا می باشد.

در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده که قابلیت بزرگ کردن در سایر ابعاد چاپی را دارد. طرح بنر تسلیت قابل چاپ به صورت بنر ، فلکس ، استیکر و مش در دستگاههای لارج فرمت را دارد.

ویژگی دانلود فایل طرح بنر لایه باز ترحیم :

طرح بنر لایه باز بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل ، تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب ، حاشیه و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.

فایل لایه باز طرح بنر لایه باز به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توان در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر مناسبت ها شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح بنر لایه باز ترحیم از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!